با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا اعم از هوش مصنوعی، پردازش زبان های طبیعی و سرویس های ابری این امکان را برای کاربران فراهم می سازد تا یک گزارش کامل از کیفیت عملکرد در زمینه های مختلف از جمله (کیفیت تماس، کیفیت صدا، پیچیدگی دسترسی به خدمات و آنالیز سایر شاخص های کمی و کیفی) تلفن های گویای شرکت و سازمان برای ارائه خدمات بهتر به مشتری دریافت نمایند.
تکنولوژی های مورد استفاده:
Python , Node.js, Angular, JWT, Cloud Technologies , Serverless , Bitbucket pipeline Dolby جهت آنالیز صدا, پردازش زبان با wink-nlp , VOIP با استفاده از سرویس Vonage (تماس بر بستر اینترنت)




